http://dev.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 22 1c8b7b5ce52c70b64cbad155851c7b28

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 5. Етапи формування психосоціальних компетентностей (життєвих навичок) учнів

1) Встановіть відповідність

  • Вербальна комунікація
  • Невербальна комунікація
  • процес двостороннього мовного обміну інформацією. Мова - це сукупність слів і систем для їх використання, загальних для людей одного і того ж мовного співтовариства.
  • обмін невербальними сигналами, які супроводжують мовні повідомлення. Зазвичай невербальні сигнали (засоби) однаково інтерпретуються в даній культурі або даному мовному співтоваристві.

2) Ознаками ефективної комунікації є:

3) Встановіть відповідність:

  • Розуміння
  • Критичний аналіз
  • Зосередження
  • Запам'ятовування
  • це концентрація уваги на тому, що і як повідомляють одне одному співрозмовники.
  • це процес накопичення отриманих від співрозмовника даних з метою подальшого їх відтворення.
  • це процес відокремлення фактів від суджень, оцінка обґрунтованості зроблених суджень і висновків.
  • процес розшифровки повідомлень, тобто усвідомлення їх смислу.

4) Яких змін може зазнати інформація під час спілкування?

5) Встановіть відповідність:

  • S (space)
  • T (take turns)
  • E (eye contact)
  • P (polite)
  • S (stay on topic)
  • вимагає залишатися в темі (не змінювати її), доки триває обговорення.
  • це поняття про особистий простір, в якому людина почувається комфортно при контактах з різними людьми.
  • це правило, яке вимагає говорити по черзі, адже спілкування — рівноправний процес, в якому кожен повинен мати можливість висловитися.
  • необхідність встановлення зорового контакту, який сприяє ефективній комунікації.
  • це ввічлива, приязна та відкрита манера спілкування, яка є надзвичайно привабливою.

6) Оберіть компоненти, які характеризують міжособистісні стосунки:

7) Люди, яких ми знаємо по імені та при нагоді можемо поговорити - це:

8) Пронумеруйте рівні комунікації, на яких люди спілкуються залежно від якості їхніх стосунків (за Дж. Пауел ):

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Факти
  • Фрази
  • Почуття
  • Думки
  • Довіра

9) Оберіть всі складові формули здорових стосунків:

10) Яке з даних тверджень ви вважаєте вірним?

11) Оберіть ознаки, які характеризують справжню дружбу

12) Рішення, на яку роботу влаштуватися відноситься до:

13) Одне з ефективних правил прийняття рішень називається:

14) Який тип мислення іноді використовують, як синонім творчості:

15) Якими трьома поняттями можна описати творчість:

16) Здатність мислити вільно, знаходити свіжі ідеї, оригінальні рішення, швидко пристосовуватися до змін і нових обставин - це:

17) Встановіть відповідність:

  • Внутрішньособистісний конфлікт
  • Міжособистісний конфлікт
  • Конфлікт між особистістю і групою
  • Міжгруповий конфлікт
  • - це стан, в якому людина має суперечливі і взаємовиключні мотиви, цінності та цілі, з якими вона на даний момент не може впоратися.
  • - це зіткнення людей з різними поглядами, цілями і характерами, темпераментами, яким складно знаходити спільну мову одне з одним.
  • виникає через суперечності різних соціальних груп.
  • виникає, якщо особа займає позицію, що відрізняється від позицій групи.

18) Позначте, на якій стадії розвитку конфліктної ситуації, сторони вдаються до конфліктогенів (слів або дій, які посилюють конфлікт):

19) Позначте стилі поведінки, які найкраще обирати у більшості конфліктних ситуацій:

20) Слова або дії, які провокують чи розпалюють конфлікт - це:

21) Оберіть ознаки «Я-повідомлень»:

22) Встановіть відповідність:

  • Пасивна поведінка
  • Агресивна поведінка
  • Асертивна поведінка
  • тиснути, нападати на опонента, дбати тільки про себе, поводитися зверхньо.
  • вміння домовлятися з урахуванням інтересів усіх сторін,слухати і говорити, просити про допомогу, відмовлятися в разі потреби.
  • не висловлювати свою думку, постійно поступатися.

23) Оберіть ознаки агресивної поведінки:

24) Позначте те, чого варто уникати при спілкуванні:

25) Оберіть приклади маніпуляцій:

26) Уміння сказати «НІ» варто використати в ситуаціях, коли:

27) Самооцінка – це:

28) Денис вважає себе дуже талановитим співаком, тому для нього стало несподіванкою, передостаннє місце в районному конкурсі талантів. Хлопець пояснює це тим, що судді поставилися до нього упереджено і підіграли іншим учасникам. Яку самооцінку має хлопчик?

29) Людина, яка невпевнена у собі, сором'язлива, нерішуча, надмірно обережна, занадто вимоглива до себе, легко піддається впливу інших людей самооцінка є:

30) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що певний рівень самооцінки є вродженою характеристикою:

31) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що в підлітковому віці на формування самооцінки найбільш суттєво впливають успішність спілкування з ровесниками, наявність дружніх і романтичних стосунків:

32) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що для формування адекватної самооцінки учнів учитель повинен демонструвати однакові вимоги і однакове ставлення до всіх:

33) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що шкільний булінґ - це дружні піддражнювання однолітків один над одним

34) Які є види булінґу:

35) Оберіть ознаки кібербулінґу:

36) Якщо молодший учень став жертвою булінґу, він повинен:

37) Пронумеруйте порядок дій батьків, які дізналися, що їх дитина стала жертвою булінґу:

  • 1)
  • 2)
  • 3)
  • 4)
  • написати заяву в поліцію
  • звернутися до класного керівника
  • дати зрозуміти дитині, що вона не винна і ви на її боці
  • звернутися з письмовою заявою до директора школи

38) Як вчитель не повинен реагувати на прояви булінґу:

39) Емпатія – це:

40) Оберіть вид емпатії, який базується на інтелектуальних процесах: готовність прийняти, зрозуміти точку зору свого співбесідника:

41) Оберіть чинники впливу на розвиток емпатії:

42) Встановіть відповідність між рівнями розвитку емпатії:

  • Низький рівень
  • Середній рівень
  • Високий рівень
  • Не завжди здатний поділитися наболілої душевної проблемою. Розуміє емоційні метання інших людей, але вважає, що не слід виставляти свої почуття напоказ
  • Не вміє співпереживати, емоційно відгукуватися на почуття. Не розуміє вчинків, скоєних під впливом душевних поривів
  • Відчуває яскравий емоційний відгук на переживання. Часто не відокремлює свої емоційні проблеми від проблем інших людей, однаково співпереживає близьким і стороннім людям

43) Оберіть ознаки, притаманні дітям з високим рівнем розвитку емпатії:

44) Стрес – це:

45) Помірне емоційне напруження, яке мобілізує всі сили організму і не призводить до зниження рівня психологічної рівноваги - це:

46) Різні впливи, які викликають стрес, називаються:

47) Знайдіть відповідність між потребами людини (за А. Маслоу) і прикладами стресорів:

  • Самореалізація
  • Повага, самоповага
  • Безпека, захист
  • неможливість реалізувати своє покликання, займатися улюбленою справою.
  • страх втратити роботу, провалитися на іспиті, страх смерті, побоювання несприятливих змін в особистому житті.
  • несправедливе ставлення до людини або її близьких, крах кар'єри, неможливість реалізувати свої амбіції.

48) Оберіть усі ознаки стресового перевантаження:

49) Встановіть відповідність між ознаками емоційного вигорання:

  • Фізичні
  • Емоційні
  • Інтелектуальні
  • нав'язливі думки, негативне (песимістичне мислення), проблеми з концентрацією уваги, вираженням думок, зниження працездатності.
  • дратівливість, посилені або ослаблені реакції, безпорадність, депресія.
  • втрата енергії, хронічна втома, часті і тривалі простудні захворювання, головні болі, проблеми зі сном, порушення травлення, різка втрата або збільшення ваги, «повернення» до минулих захворювань.

50) Емоційне переживання, що характеризується різко вираженою інтенсивністю та відносною короткочасністю – це:

51) Встановіть відповідність:

  • Астенічні емоції
  • Стенічні емоції
  • - ті, що пригнічують людину, послаблюють її активність, демобілізують.
  • - ті, що посилюють активність, спонукають людину до діяльності.

52) Чи є фізіологічні прояви емоцій (серцебиття, дихання) універсальними для різних культур?

53) Оберіть емоцію, яка виникає коли діємо всупереч тому, що вважаємо правильним, справедливим, або коли наші вчинки мають негативні наслідки:

54) Оберіть всі складові емоційного інтелекту:

Закінчити тест