http://dev.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 22 b8cf2c373e18c79927d078c874d720cd

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 5. Етапи формування психосоціальних компетентностей (життєвих навичок) учнів

1) Оберіть правильну відповідь:

2) Визначте ознаки ефективного спілкування:

3) Встановіть відповідність:

  • Факт
  • Висновок
  • перевірене твердження.
  • умовивід з декількох суджень шляхом встановлення логічного зв’язку між ними.

4) Оберіть усі важливі функції комунікації:

5) Оберіть абревіатуру формули ефективного спілкування:

6) Встановіть відповідність:

  • Когнітивний компонент стосунків
  • Емоційний компонент стосунків
  • Поведінковий компонент стосунків
  • - це міміка, жестикуляція, пантоміміка, мова і дії, які виражають ставлення людини до інших людей або групи в цілому.
  • це такі особливості міжособистісних стосунків, як різні форми пізнання - уява, сприйняття, відчуття, пам'ять, мислення.
  • - це переживання, які ми відчуваємо при спілкуванні з тими чи іншими людьми.

7) Оберіть три категорії стосунків:

8) На якому рівні комунікації люди поступово, крок за кроком відкриваються, починають говорити про особисте, відверто ділитися своїми почуттями (за Дж. Пауел ):

9) «Комунікація, кооперація, компроміс» - це складові формули:

10) Яке з даних тверджень ви вважаєте вірним?

11) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що приятельські стосунки - це стосунки між однолітками, які мають спільні інтереси і захоплення, але не обов'язково глибокі емоційні зв'язки:

12) Рішення, на яку роботу влаштуватися відноситься до:

13) На прийняття рішень впливає:

14) Існують такі типи мислення:

15) Формула «Чутливість, синергія, інтуїція» найкраще описує поняття:

16) «Ціле більше, ніж сума окремих частин» - це стосується:

17) Зіткнення людей з різними поглядами, цілями і характерами, яким складно знаходити спільну мову одне з одним - це:

18) Оберіть порядок стадій розвитку конфліктної ситуації:

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ескалація конфлікту
  • виникнення конфліктної ситуації
  • завершення конфлікту
  • початок відкритого протистояння
  • усвідомлення конфлікту

19) Коли даєш відсіч зловмисникам, можна обрати такий спосіб розв’язання конфліктів, як:

20) Слова або дії, які провокують чи розпалюють конфлікт - це:

21) Повідомити опоненту про свої почуття найкраще за допомогою:

22) Встановіть відповідність:

  • Пасивна поведінка
  • Агресивна поведінка
  • Асертивна поведінка
  • не висловлювати свою думку, постійно поступатися.
  • вміння домовлятися з урахуванням інтересів усіх сторін,слухати і говорити, просити про допомогу, відмовлятися в разі потреби.
  • тиснути, нападати на опонента, дбати тільки про себе, поводитися зверхньо.

23) Оберіть ознаки агресивної поведінки:

24) Як називаються повідомлення, з допомогою яких варто висловлювати свої почуття та відстоювати свою позицію:

25) Завуальований психологічний тиск на людину з метою примусити її прийняти певне рішення чи виконати певну дію - це:

26) Уміння сказати «НІ» варто використати в ситуаціях, коли:

27) Самооцінка – це:

28) Сергійко записався до басейну, і тренер вважає його талановитим. Хлопець займається плаванням не так давно, та вже виграв змагання. Він думає, що тренер помиляється щодо його здібностей, а свою перемогу вважає випадковою. Яку самооцінку має хлопчик?

29) Людина, яка невпевнена у собі, сором'язлива, нерішуча, надмірно обережна, занадто вимоглива до себе, легко піддається впливу інших людей самооцінка є:

30) Самооцінка -

31) Встановіть відповідності між віком і факторами найбільшого впливу на формування самооцінки людини:

  • В дошкільному віці
  • В молодшому шкільному віці
  • В підлітковому віці
  • В дорослому віці
  • успішність шкільного навчання і ставлення педагогів до дитини.
  • емоційна реакція значущих дорослих (батьків, бабусь, дідусів): ступінь їх любові і прийняття, увага до дитини.
  • успішність спілкування з однолітками.
  • співвідношення власних досягнень людини з її очікуваннями.

32) Оберіть те, що може зробити вчитель, щоб поліпшити самооцінку учнів:

33) Шкільний булінґ – це

34) Який вид булінґу найбільш поширений:

35) Оберіть ознаки фізичного булінґу:

36) Якщо молодший учень став жертвою булінґу, він повинен:

37) Оберіть, що треба зробити учням, якщо вони стали жертвою булінґу в школі:

38) Якою має бути реакція вчителя на прояв насильства, цькування, на скарги учнів чи їх батьків:

39) Емпатія – це:

40) Оберіть всі види емпатії:

41) Оберіть чинники впливу на розвиток емпатії:

42) При високому рівні розвитку емпатії людина:

43) Оберіть ознаки, які притаманні дітям з недостатнім рівнем розвитку емпатії:

44) Реакція організму на будь-які зміни внутрішнього або зовнішнього середовища - це:

45) Помірне емоційне напруження, яке мобілізує всі сили організму і не призводить до зниження рівня психологічної рівноваги - це:

46) Різні впливи, які викликають стрес, називаються:

47) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що позитивне мислення послаблює емоційне напруження, допомагає знайти ефективне рішення і діяти відповідно до обставин:

48) Як називають фізіологічну реакцію на стрес?

49) Встановіть відповідності між способами контролю над стресом та їх складовими:

  • Фізичні
  • Інтелектуальні
  • Емоційні
  • Духовні
  • планування часу, позитивне мислення.
  • усвідомлення свого призначення або віра в безсмертя душі.
  • улюблена музика, прогулянка з домашнім улюбленцем.
  • здоровий відпочинок, сон.

50) Виразне, визначене, сильне, глибоке, тривале, усвідомлене емоційне переживання – це:

51) Оберіть емоції, які відносяться до астенічних:

52) Чи є фізіологічні прояви емоцій (серцебиття, дихання) універсальними для різних культур?

53) Оберіть емоцію, яка є стимулом до навчання, джерелом розвитку кожної людини:

54) Оберіть всі складові емоційного інтелекту:

Закінчити тест