http://dev.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 22 9b209524c0df94211e635782ce146a77

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 5. Етапи формування психосоціальних компетентностей (життєвих навичок) учнів

1) Встановіть відповідність

  • Вербальна комунікація
  • Невербальна комунікація
  • обмін невербальними сигналами, які супроводжують мовні повідомлення. Зазвичай невербальні сигнали (засоби) однаково інтерпретуються в даній культурі або даному мовному співтоваристві.
  • процес двостороннього мовного обміну інформацією. Мова - це сукупність слів і систем для їх використання, загальних для людей одного і того ж мовного співтовариства.

2) Позначте невербальні ознаки активного слухання:

3) Активне слухання включає в себе:

4) Встановіть відповідність

  • Фільтри
  • Психічні процеси
  • Викривлення інформації
  • втрата деталей, доповнення від себе, вкладання іншого змісту.
  • сприйняття, увага, пам’ять, емоції, мислення.
  • психологічні установки, життєвий досвід, освіта, інтереси, емоційна значимість інформації, відволікання у процесі слухання.

5) Встановіть відповідність:

  • S (space)
  • T (take turns)
  • E (eye contact)
  • P (polite)
  • S (stay on topic)
  • це правило, яке вимагає говорити по черзі, адже спілкування — рівноправний процес, в якому кожен повинен мати можливість висловитися.
  • це ввічлива, приязна та відкрита манера спілкування, яка є надзвичайно привабливою.
  • необхідність встановлення зорового контакту, який сприяє ефективній комунікації.
  • вимагає залишатися в темі (не змінювати її), доки триває обговорення.
  • це поняття про особистий простір, в якому людина почувається комфортно при контактах з різними людьми.

6) Встановіть відповідність:

  • Когнітивний компонент стосунків
  • Емоційний компонент стосунків
  • Поведінковий компонент стосунків
  • - це міміка, жестикуляція, пантоміміка, мова і дії, які виражають ставлення людини до інших людей або групи в цілому.
  • це такі особливості міжособистісних стосунків, як різні форми пізнання - уява, сприйняття, відчуття, пам'ять, мислення.
  • - це переживання, які ми відчуваємо при спілкуванні з тими чи іншими людьми.

7) Оберіть три категорії стосунків:

8) Який рівень комунікації відповідає початку взаємостосунків (за Дж. Пауел ):

9) Оберіть всі складові формули здорових стосунків:

10) Яке з даних тверджень ви вважаєте вірним?

11) Яке з даних тверджень ви вважаєте правильним?

12) Оберіть приклади щоденних рішень:

13) Одне з ефективних правил прийняття рішень називається:

14) Існують такі типи мислення:

15) Якими трьома поняттями можна описати творчість:

16) Здатність мислити вільно, знаходити свіжі ідеї, оригінальні рішення, швидко пристосовуватися до змін і нових обставин - це:

17) Встановіть відповідність:

  • Внутрішньособистісний конфлікт
  • Міжособистісний конфлікт
  • Конфлікт між особистістю і групою
  • Міжгруповий конфлікт
  • виникає, якщо особа займає позицію, що відрізняється від позицій групи.
  • виникає через суперечності різних соціальних груп.
  • - це зіткнення людей з різними поглядами, цілями і характерами, темпераментами, яким складно знаходити спільну мову одне з одним.
  • - це стан, в якому людина має суперечливі і взаємовиключні мотиви, цінності та цілі, з якими вона на даний момент не може впоратися.

18) Оберіть стадію, на якій найкраще вирішувати конфлікти:

19) Позначте стилі поведінки, які найкраще обирати у більшості конфліктних ситуацій:

20) Віповідаючи конфліктогеном на кофліктоген, люди:

21) Повідомити опоненту про свої почуття найкраще за допомогою:

22) Встановіть відповідність:

  • Пасивна поведінка
  • Агресивна поведінка
  • Асертивна поведінка
  • «прилаштування поруч».
  • «прилаштування зверху».
  • «прилаштування знизу».

23) Оберіть ознаки агресивної поведінки:

24) Як називаються повідомлення, з допомогою яких варто висловлювати свої почуття та відстоювати свою позицію:

25) Яке з даних тверджень ви вважаєте вірним?

26) Уміння сказати «НІ» варто використати в ситуаціях, коли:

27) Чи правильне твердження, що самооцінка - це оцінка особистістю інших людей, їх можливостей і якостей:

28) Денис вважає себе дуже талановитим співаком, тому для нього стало несподіванкою, передостаннє місце в районному конкурсі талантів. Хлопець пояснює це тим, що судді поставилися до нього упереджено і підіграли іншим учасникам. Яку самооцінку має хлопчик?

29) Оберіть ознаки заниженої самооцінки у людини:

30) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що певний рівень самооцінки є вродженою характеристикою:

31) Встановіть відповідності між віком і факторами найбільшого впливу на формування самооцінки людини:

  • В дошкільному віці
  • В молодшому шкільному віці
  • В підлітковому віці
  • В дорослому віці
  • успішність шкільного навчання і ставлення педагогів до дитини.
  • емоційна реакція значущих дорослих (батьків, бабусь, дідусів): ступінь їх любові і прийняття, увага до дитини.
  • успішність спілкування з однолітками.
  • співвідношення власних досягнень людини з її очікуваннями.

32) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що для формування адекватної самооцінки учнів учитель повинен демонструвати однакові вимоги і однакове ставлення до всіх:

33) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що шкільний булінґ - це дружні піддражнювання однолітків один над одним

34) Систематичне приниження почуття гідності потерпілого шляхом ігнорування, ізоляції, уникання, виключення - це:

35) Оберіть ознаки кібербулінґу:

36) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що розпускання чуток і пліток є формою булінґу:

37) Оберіть, що треба зробити учням, якщо вони стали жертвою булінґу в школі:

38) Якою має бути реакція вчителя на прояв насильства, цькування, на скарги учнів чи їх батьків:

39) Яке з даних тверджень ви вважаєте вірним?

40) Оберіть вид емпатії, який базується на інтелектуальних процесах: готовність прийняти, зрозуміти точку зору свого співбесідника:

41) Оберіть способи, якими самостійно можна розвинути емпатію в собі:

42) При середньому рівні розвитку емпатії людина:

43) Оберіть ознаки, які притаманні дітям з недостатнім рівнем розвитку емпатії:

44) Стрес – це:

45) Помірне емоційне напруження, яке мобілізує всі сили організму і не призводить до зниження рівня психологічної рівноваги - це:

46) Оберіть причини стресу у підлітків:

47) Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що позитивне мислення послаблює емоційне напруження, допомагає знайти ефективне рішення і діяти відповідно до обставин:

48) Найбільш небезпечним видом стресу для здоров'я є:

49) Встановіть відповідність між ознаками емоційного вигорання:

  • Фізичні
  • Емоційні
  • Інтелектуальні
  • втрата енергії, хронічна втома, часті і тривалі простудні захворювання, головні болі, проблеми зі сном, порушення травлення, різка втрата або збільшення ваги, «повернення» до минулих захворювань.
  • нав'язливі думки, негативне (песимістичне мислення), проблеми з концентрацією уваги, вираженням думок, зниження працездатності.
  • дратівливість, посилені або ослаблені реакції, безпорадність, депресія.

50) Настрій – це:

51) Оберіть емоції, які відносяться до астенічних:

52) Чи є фізіологічні прояви емоцій (серцебиття, дихання) універсальними для різних культур?

53) Оберіть емоцію, яка має найбільший руйнівний вплив на людину та її стосунки з іншими:

54) Оберіть всі складові емоційного інтелекту:

Закінчити тест