http://dev.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 19 a64c08309f95ba65b90fc8762d5a8ed1

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 3. Методологія викладання курсу «Вчимося жити разом»

1) Оберіть ознаки інтерактивних методів:

2) Згідно з «Пірамідою навчання», найменш ефективним для навчання є наступний метод:

3) Який метод дає змогу максимально підвищити активність і внесок кожного учасника?

4) Організований процес формулювання і захисту своїх позицій щодо конкретної проблеми двома чи більше учасниками - це:

5) Який метод дозволяє учням всебічно розглянути проблему, ознайомитися з аргументами її прихильників і противників, а також навчитися вести дискусію з повагою до опонента?

6) Яке розташування учнів найкраще підходить для проведення інтерактивних занять:

7) Як краще переставити стільці для демонстрації мультимедійних відео чи презентацій:

8) Для контролю за дотриманням регламенту в класі на видноті має бути розміщено:

9) На тренінгу вчитель повинен максимум часу:

10) На тренінговому занятті перевага надається діяльності:

11) Оберіть вправи, які проводять в основній частині тренінгового заняття:

12) Встановіть відповідність:

  • Теоретичний блок тренінгового заняття включає:
  • Практичний блок тренінгового заняття включає:
  • рольові ігри; інсценування; керовані дискусії і дебати; виконання проектів; відпрацювання навичок.
  • міні-лекції; мультимедійні презентації; самонавчання; взаємонавчання.

13) Основні правила поведінки на тренінгу містять такі пункти:

14) Зворотній зв’язок проводиться:

15) Результати вхідного та вихідного опитувань обробляються:

16) Які з наведених навичок не належать до життєвих навичок?

17) Міжперсональні навички - це:

18) Встановіть відповідність:

  • Внутрішньоперсональні навички
  • Міжперсональні навички
  • позитивне ставлення до себе, інших людей; вміння долати тривогу; здатність концентруватися на досягненні мети; вміння раціонально планувати час; здатність знайти різні варіанти вирішення проблем.
  • активне слухання; навички впевненої поведінки; вміння надати підтримку і допомогу; протидія дискримінації; вміння вирішувати конфлікти.

19) Оберіть складові навичок співпереживання:

20) Яке з тверджень ви вважаєте правильним:

21) Встановіть відповідність:

  • Знання
  • Ставлення
  • Навички
  • психологічні установки, які визначають те, що подобається чи не подобається, що є вартим чи не вартим уваги.
  • спроможність самоорганізувати своє життя у здоровий і продуктивний спосіб.
  • інформація, необхідна для розуміння впливу внутрішніх і зовнішніх чинників на здоров’я, поведінку і спосіб життя.

22) На уроках з розвитку життєвих навичок:

23) Встановіть відповідність:

  • Вимоги до навчально-методичних матеріалів
  • Вимоги до організації навчально­-виховного процесу
  • Вимоги до підготовки педагога
  • Містять тематику, відповідну до віку. Враховують природні потреби учнів. Зміст підручників та посібників наближено до реального життя.
  • Знання принципів і теоретичних засад превентивної освіти та змісту впроваджуваного курсу (програми). Володіння інтерактивними методами викладання. Досвід практичного відпрацювання базових тренінгів за курсом (програмою).
  • Заняття проводить підготовлений педагог. Є приміщення, що підходить для застосовання інтерактивних методів навчання. Здійснюється підготовка волонтерів для допомоги вчителю та проведення роботи серед однолітків за методом «рівний — рівному».

24) Оберіть найкращий предмет-носій для життєвих навичок:

Закінчити тест