http://dev.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 19 c906c2f086787c31447b21452be6eff1

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 3. Методологія викладання курсу «Вчимося жити разом»

1) Встановіть відповідність:

  • Пасивний метод
  • Активний метод
  • Інтерактивний метод
  • - форма навчання, в процесі якого учні і вчитель знаходяться в режимі бесіди, діалогу між собою.
  • - це навчання, у процесі якого вчитель є основною дійовою особою, що керує ходом заняття, а учні виступають в ролі пасивних слухачів.
  • - це навчання, в процесі якого учні взаємодіють один з одним та вчителем; вчитель відіграє роль фасилітатора, спрямовує діяльність учнів на досягнення цілей уроку.

2) Пронумеруй методи згідно з «Пірамідою навчання», починаючи з найменш ефективного:

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • групова дискусія
  • навчання інших
  • зорове і слухове сприйняття
  • демонстрація
  • практичні вправи
  • лекція
  • читання

3) Який метод дає змогу за короткий час зібрати максимальну кількість різних думок?

4) Організований процес формулювання і захисту своїх позицій щодо конкретної проблеми двома чи більше учасниками - це:

5) Який метод дозволяє учасникам активно висувати свої ідеї, у тому числі й нереалістичні, фантастичні чи нелогічні?

6) Яке розташування учнів найменше підходить для проведення інтерактивних занять:

7) В яких випадках на інтерактивних заняттях варто розміщувати стільці півколом або літерою «П»:

8) Для контролю за дотриманням регламенту в класі на видноті має бути розміщено:

9) Оберіть навчальні зони тренінгового кабінету:

10) Учитель на тренінгу відіграє роль:

11) В якій частині тренінгового заняття проводяться мозкові штурми, інтерактивні презентації, виконання проектів, відпрацювання навичок:

12) Допоміжними вправами тренінгового заняття є:

13) Основні правила поведінки на тренінгу містять такі пункти:

14) Кожна інтерактивна вправа на тренінгу має завершуватися:

15) Результати вхідного та вихідного опитувань обробляються:

16) Що відноситься до життєвих навичок?

17) Встановіть відповідність:

  • Міжперсональні життєві навички
  • Внутрішньоперсональні життєві навички
  • навички, які сприяють соціальному благополуччю.
  • навички, які сприяють психологічному благополуччю.

18) Які з наведених навичок відносяться до внутрішньоперсональних?

19) Встановіть відповідність:

  • Навички ефективного спілкування
  • Навички співпереживання
  • Навички поведінки в умовах тиску, погроз, дискримінації
  • навички впевненої поведінки; вміння відстоювати свою позицію і відмовлятися від небезпечних пропозицій; протидія дискримінації.
  • здатність розуміти почуття, потреби і проблеми інших людей; вміння надати підтримку і допомогу.
  • активне слухання; вміння чітко висловлювати свою думку; вміння попросити про послугу, допомогу.

20) Яке з тверджень ви вважаєте правильним:

21) Встановіть відповідність:

  • Знання
  • Ставлення
  • Навички
  • психологічні установки, які визначають те, що подобається чи не подобається, що є вартим чи не вартим уваги.
  • спроможність самоорганізувати своє життя у здоровий і продуктивний спосіб.
  • інформація, необхідна для розуміння впливу внутрішніх і зовнішніх чинників на здоров’я, поведінку і спосіб життя.

22) У методиці розвитку життєвих навичок перевага надається:

23) Оберіть умови успішного впровадження ООЖН

24) Впровадження життєвих навичок через всі предмети визнано:

Закінчити тест