http://dev.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 19 d88141d890612bd43c9d99357cd3822c

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 3. Методологія викладання курсу «Вчимося жити разом»

1) Встановіть відповідність:

  • Пасивний метод
  • Активний метод
  • Інтерактивний метод
  • - це навчання, у процесі якого вчитель є основною дійовою особою, що керує ходом заняття, а учні виступають в ролі пасивних слухачів.
  • - форма навчання, в процесі якого учні і вчитель знаходяться в режимі бесіди, діалогу між собою.
  • - це навчання, в процесі якого учні взаємодіють один з одним та вчителем; вчитель відіграє роль фасилітатора, спрямовує діяльність учнів на досягнення цілей уроку.

2) Пронумеруй методи згідно з «Пірамідою навчання», починаючи з найменш ефективного:

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • лекція
  • демонстрація
  • навчання інших
  • групова дискусія
  • зорове і слухове сприйняття
  • практичні вправи
  • читання

3) Який метод дає змогу максимально підвищити активність і внесок кожного учасника?

4) Встановіть відповідність:

  • Рольова гра
  • Мозковий штурм
  • Аналіз історій і ситуацій
  • - неформальна постановка, у процесі якої учасники без попередньої підготовки розігрують сценки або ситуації.
  • - метод опитування, за якого приймаються будь-які відповіді учасників щодо обговорюваної теми.
  • - детальний розбір реальної або вигаданої історії, в якій описано, що сталося в житті конкретної людини, групи людей, родини, школи чи громади.

5) Який метод дозволяє учням всебічно розглянути проблему, ознайомитися з аргументами її прихильників і противників, а також навчитися вести дискусію з повагою до опонента?

6) Яке розташування учнів найменше підходить для проведення інтерактивних занять:

7) Як краще переставити стільці для демонстрації мультимедійних відео чи презентацій:

8) Оберіть те, що потрібно мати на кожному інтерактивному занятті:

9) На тренінгу вчитель повинен максимум часу:

10) На тренінговому занятті перевага надається діяльності:

11) Оберіть вправи, які проводять в основній частині тренінгового заняття:

12) Встановіть відповідність:

  • Теоретичний блок тренінгового заняття включає:
  • Практичний блок тренінгового заняття включає:
  • рольові ігри; інсценування; керовані дискусії і дебати; виконання проектів; відпрацювання навичок.
  • міні-лекції; мультимедійні презентації; самонавчання; взаємонавчання.

13) Основні правила поведінки на тренінгу містять такі пункти:

14) Зворотній зв’язок після інтерактивних вправ надається:

15) Вхідне опитування проводиться з метою:

16) Що відноситься до життєвих навичок?

17) Міжперсональні навички - це:

18) Які з наведених навичок відносяться до міжперсональних?

19) Оберіть складові навичок ефективного спілкування

20) Яке з тверджень ви вважаєте правильним:

21) Якою є мета програм з розвитку життєвих навичок?

22) Програми формування життєвих навичок передбачають використання таких форм роботи, як:

23) Навчання на основі розвитку життєвих навичок це…

  • Більше…
  • Менше…
  • інтерактивних методик, кооперації та демократичності, урахування потреб і вікових особливостей учнів
  • орієнтації на знання, пасивності учнів, читання підручників

24) Впровадження життєвих навичок через всі предмети визнано:

Закінчити тест