http://dev.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 15 221d70c57224acbd2f37a530f17be03e

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Ждем ответа

Модуль 1. Вступ. Роль освіти в адаптації тимчасово переміщених осіб

1) Відкладена та/або затяжна реакція на стресову подію чи ситуацію (короткочасну або тривалу) надзвичайно загрозливого чи катастрофічного характеру, це:

2) Дитина намагається включитися в життя суспільства, але через неадекватне сприйняття соціальних норм не в змозі це зробити, це ознака такого психологічного синдрому:

3) Після переселення з Луганської області у Яни пропав інтерес до школи і вона боїться розлучатися з батьками. Як ви думаєте, Яна:

4) Встановіть відповідність:

  • Презентаційний компонент
  • Поведінковий компонент
  • Емоційний компонент
  • Соціально-психологічний компонент
  • Навчальний компонент
  • полягає в загальному емоційному стані дитини під час перебування у школі.
  • полягає в ознайомленні дітей та їх батьків з особливостями організації навчально-виховного процесу, специфікою та особливостями діяльності навчального закладу.
  • відображає, як дитина дотримується правил поведінки в навчальному закладі, відповідає загальноприйнятим нормам.
  • полягає в характеристиці місця особистості в системі офіційних та неофіційних стосунків.
  • полягає в успішності учня у навчальній діяльності.

5) Оберіть ключові завдання освіти на ХХІ століття, які сформулювало ЮНЕСКО:

6) Коли людина визначає ситуацію як таку, що перевищує повсякденні енергетичні затрати і вимагає додаткових зусиль, вона використовує:

7) Люди типу «Ph» реагують і борються зі стресом за допомогою:

8) Програми з розвитку життєвих навичок необхідно починати впроваджувати:

Закінчити тест